תשדירי חסות ופרסומת בטלוויזיה

כיצד ניתן להעביר מסר במספר שניות בודדות? תשדירי החסות והפרסומות הם קצרים וממוקדים, ב- 8 שניות ניתן להעביר מסר שיחדור למודעות הקהל. התשדיר פונה לקהל הרחב ובזכות זמנם הקצר אינם זוללים תקציב פרסומי וניתן לשדרם גם בפריים טיים. 

פרסום בטלוויזיה נחשב לפרסום אפקטיבי עם נתוני חשיפה גבוהים וכיסוי רחב שמגיע לכל שכבות האוכלוסייה. הפרסום הינו בערוצים המובילים , ערוץ 2 וערוץ 10 , ניתן לפרסם גם בערוצי נישה כגון ערוץ 24 וערוץ 9 הפונה בעיקר למגזר הרוסי בישראל. לאחר הגדרת מטרת הפרסום ולאיזה קהל אנו רוצים להגיע, אנו בונים את תמהיל רצועות השידור והתוכניות בהן אנו רוצים לפרסם בכדי להגיע לכמה שיותר חשיפה ואפקטיביות של הפרסום.

חשוב לציין שיש פיקוח מלא של הרגולציה והרשות השנייה בכדי למנוע תכנים פוגעניים וכוזבים, נתון אשר מקנה  אמינות מלאה למדיה זו.
תשדיר חסות או פרסומת הינו באורך של עד 8 שניות ומשודרת לפני תחילת תוכנית במהלכה ובסופה.  משרדנו מתמחה בהפקת תשדיר החסות /פרסומת החל משלב הקונספט הראשוני ועד הפקה מלאה הכולל קריאטיב, עיצוב, וויז'ואל תסריט וכן קריינות מקצועית ומרשימה.


פרסומת – חברת הבנייה "שתית":


פרסומת – חברת הבנייה "זיו גרופ"


חסות –"אופטיקה שפי"


רוטרי ישראל:


פסטיבל מחול כרמיאל:


מלון תיאודור: